پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 120104
انصاري فرد يا قوچان نژاد سرخ پوش مي شوند؟!
تاریخ انتشار : 1393/10/16 10:28:27
نمایش : 1181
باشگاه پرسپوليس مي‌خواهد هر طور شده يک ماجراي جذاب را به اتمام برساند؛ ماجراي جذب يک مهاجم نامدار ايراني که لژيونر شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پرسپوليس براي اين کار حتي يک جاي خالي نيز در ليست خود حفظ کرده‌اند و در مدت نقل و انتقالات نيم‌فصل، ليست‌شان را پر نکردند. پرسپوليسي‌ها همچنان مذاکرات خود با مديربرنامه‌هاي مشترک دو مهاجم ملي‌پوش کشورمان را ادامه مي‌دهند. کريم انصاري‌فرد که به اوساسونا رفته، فصل چندان جالبي را پشت سر نمي‌گذارد.

اين بازيکن مورد انتقاد رسانه‌هاي اسپانيايي نيز قرار گرفته و حتي برخي از رسانه‌ها اعلام کرده‌اند باشگاه اوساسونا ديگر قصد ادامه همکاري با انصاري‌فرد را ندارد. از سوي ديگر رضا قوچان‌نژاد ديگر مهاجم تيم ملي کشورمان که در يک اتفاق عجيب و سؤال‌برانگيز، به يکباره سر از باشگاه الکويت کشور کويت درآورد، نتوانست انتظارات اين باشگاه متمول عربي را برآورده کند. اين بازيکن فصل خوبي را پشت سر نمي‌گذارد و خودش هم تمايل دارد هر چه زودتر به ليگ ديگري برود. با اين حال باشگاه پرسپوليس مذاکرات خود را ادامه مي‌دهد تا در صورت توافق با مديربرنامه مشترک اين دو بازيکن، يکي از آنها را به ليست حميد درخشان اضافه کند. اينکه طاهري سرپرست باشگاه چقدر در جذب کريم يا گوچي موفق عمل مي‌کند، سؤال بزرگي است که بايد بعد از اتمام جام ملت‌هاي آسيا به جواب آن رسيد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html